4 Mart 2016 Cuma

                                               *5*                                               


Benim mutsuzluğum devam ederken birde başıma, kurslardan ayrılmam çıktı. Ben bildiğin gibi bir sürü kursa gidiyordum (!). Bale, müzik, resim, matematik, piyano, yan flüt, gitar ve en sevdiğim sokak dansı konumuzla alakalı olmayacak ama hem baleye hem de sokak dansı kursuna aynı anda nasıl gittiğimi hala bende çözemedim. Tamam, kabul ediyorum tempom yoğun, hatta çok yoğun ama benim için kolaydı bu tempo. Ben kursları seviyorum.

-          Kızım hazırlan gidiyoruz.

-          Tamam.

Sana demeyi unuttum, nedense kırk yıldır gitmediğimiz babamın arkadaşına gidiyoruz. Ki babam misafirliğe gitmeyi hiç sevmez, bunu da dip not olarak düşeyim. Neyse hemen hazırlanayım. Aynaya bakınca saçımdaki kırıkları ve göz torbalarımı fark ettim, herhalde ağlamaktan olmuş. Ve çok derin bir şekilde

-          Iyyyyy. Dedikten sonra:

Makyajıma başladım, nede olsa babamın borç isteyeceği için( büyük ihtimalle)iyi görünmeliydim. Nede olsa adam ödeyemeyeceğimizi zannederse borç vermez. Ben yine entrikalar kurmaya başladım. Bir anda içimden gitmemelisin diye bir his gelince zaten gitmek istemediğim davete gitmemeye karar verdim ki bence doğru bir karar verdim. Nede olsa orada ben etkisiz eleman olup ailenin 7 yaşındaki kızının odasına gönderilecektim. Ve babama seslendim:

-          Baba ben gelmeyeceğim.

-          Prenses sen hiçbir gezmeyi kaçırmazdın ne oldu

Babamın oyunculuğu iyidir mutsuzken bile mutlu rolü yapabilir.

-          Canım istemiyor.

-          Tamam öyleyse

-          Haaa bu arada Pelin, Kader ve Şafak işten çıktı.

-          Neeeee.

-          Kızım bir şey olmaz.

-          Nasıl bir şey olmaz.

-          Zaten uzun zamandır çıkmak istiyorlardı, paramız kalmayınca kovdum onları.

İşte ağzından kaçırdı. Ben biliyordum.

-          Şeyy kızım neyse biz çıkıyoruz.

-          Görüşürüz.

-          Görüşürüz.

Yani babamda kanıtladı, düşüncelerimi taşlar yavaş yavaş yerine oturuyor. Ve göz kapaklarım aniden çökmeye başladı neyse babamlar gelinceye kadar uyurum deyip uyudum.

                                                        ****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder