4 Mart 2016 Cuma

                                            *21*                                                   

 
Yarın yılbaşı, yani 31 Aralık aslında tam yılbaşı değil ama ben hep yılbaşında gereğinden fazla sırıtırım. Ne bileyim, çok sıcak geliyor bana yılbaşı. Hep babam Kader Abla, Efsun Abla ve Şafak Ağabey’e izin verir bizim evde yalnız başımıza kalmamızı sağlardı çok da iyi yapardı. Annem hep yılbaşında o adam gibi olan kurabiyeleri yapıyor. Yani 3 yıldır ismini ezberleyemedim. Neydi? Zencefilli kurabiyeydi sanırım. Ve hep okulda çekiliş yaparız bana nedense her zaman samimi olmadığım biri çıkar. Geçen sene sınıfımız 13 kişilik olduğundan 4/C şubesiyle ortak yaptık bana sadece selam verdiğim ve hiç tanımadığım biri çıktığı için rastgele bir şey aldım, pek memnun olmadığı her yüz kasından belliydi. Haa bu arada bu gün bizde yılbaşı çekilişi yaptık, bana ismi neydi? Şimdi hatırladım Barış diye biri çıktı sanırım o da kızlarla tanışmaya hiç yeltenmeyenler arasında keşke Doğa çıksaydı ne güzel olurdu. Akabinde ”Maalesef” annem beni yarın yılbaşı olduğu için erken yatmam konusunda uyardı. Acaba annemden gizlice Doğa’nın yanına mı gitsem? Güzel fikir aslında hem ona da kimin çıktığını sorarım. Bu aslında biraz annemden gizli görev gibi olacak ama olsun burada da bir can sıkıntıdan patlayacak. Bu arada( pardon araya hep dip not sıkıştırıyorum ama) matematikten notumu merak ediyor musun? Tabii 100 olmasa da bir 80 değil tamı tamına 97 aldım. Doğa tabii ki 100 aldı ( hem de yıldızlı). Doğa odasına girdiğimde şu sözleri söyledi:

-          Pelin koş odana annemler görmesin!

Tam bir hayal kırıklığı hâlbuki ben buraya ne umutlarla gelmiştim. En iyisi ben yatayım. Kimse beni istemiyor.

                                                                         ****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder