7 Mart 2016 Pazartesi

                                              *22*                                                  


Mutlu yeni yıllar! Bugün yılbaşı yepyeni ve koskoca bir yeni yıl beni bekliyor. Kâh ağlamalı kâh gülmeli kocaman 365 gün var önümde. Yarın 365 yapraklı bir kitabın ilk sayfası iyi bir yazar olmalıyım. Bu gece eskiden olsa okul parti verir, 00.00’da da tüm arkadaşlarımla coşardık. Nerede o günler ama olsun, yine de yarın 1 Ocak 2016 yani çok tatlı bir yıl beni bekliyor. 2016’da ne olabilir acaba insanlık için hmm düşünelim ilk fikir tabii ki uçan araba belki icat edilir. Bu arada ben yılbaşı hediyemi aldım, ne kadar kime aldığımı tam olarak bilmesem de (!) kulaklık aldım hem de üzerinde “ATHENA” var. Arkadaşlarından “ATHENA”yı sevdiğini öğrendim, bende severim Rock. Huyumuz tuttu hayret, aslında tanımıyorum bu kadar önyargılı davranmam yanlış, olsun sonuçta selam bile vermemiş bana. Yaa bana kim aldı acaba çok merak ettim şimdi. Doğa’da kime aldığını bir söylesene beni çatlatacak ille de off.  Hoşuna gidiyor herhalde benim merak etmem “CADI” tam bir cadı ( anneanneme mi benziyorum ben) oklu özledim özellikle çok yakın arkadaşlarımı yani yakın arkadaşlarım derken Tolga ve Maya sadece yani anlamıyorum çok mu sevimsizim yoksa şanssız mıyım? Beklide sorun karşı taraftadır desem yüz tane insan yanılıyor olamaz herhalde. Biraz sevimsiz olabilirim ama eski okulumda çok popüler bir insandım maalesef oradaki popülerliğimi yanımda getiremiyorum. Çok mu İstanbul lafı ediyorum anlamadım Doğa geçen gün isyan etti ona göre İstanbul’u unutamamışım bence çokta unuttum yani. Eski bende çok kalmaz ( Güzel WhatsApp durumu olur benden söylemesi) yaaa bir gece olsa da kutlasak.

                                                                     ****

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder