4 Mart 2016 Cuma

                                        *18*                                            

 
Sevgili Pelin:

Merhaba benim güzel kızım, o çimen gözlerine bakarak okumak isterdim bu mektubu ama yapamıyorum. Mesafeler bize engel oluyor sevgili torunum,  sana olan özlemimi açıklayamam, seni çok özledim. Birkaç şiir kokan satır sana bunu nasıl anlatır bilemiyorum. Diğerlerine söyleme ama 5 torunumun arasından en çok seni seviyorum. Beni aralarından en çok seven sensin. İkizlerin( Jale ile Hale) hakkını yiyemem ama seni kendime daha yakın hissediyorum. Müzik kurslarına devam et emi kızım. Biliyorsun babanın müziğe verdiği önemi. Burak’ın gözünü arkada bırakma hep başarılı ol. Bu biraz nasihat tarzında oldu sanırım ama bu söylediklerimin hiçbirini unutma ellerim ancak bunları yazmaya varıyor…

ALMANYA’DAN SELAMLAR…

“Bitirebilirsiniz Doktor Hanım”

                                                           ****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder