4 Mart 2016 Cuma

                                            *10*                                               


Bu gün doğum günüm hem de eylülün ilk günü gerçi biz ağustosu değil kasımı yaşıyor gibiydik önceden. Okulların açılmasına iki hafta kaldı ben Muğla’nın merkezindeki bir devlet okuluna gideceğim bu durumdan, gayet memnunum. Anneannem, dedem ve annem bana parti yapacakları için odama yolladıklar parti sürpriz olacakmış. Burada sıkıntıdan patlamak üzereyim, dizüstü bilgisayara girmekten sıkıldım yani eskiden ne kadar asosyal olduğumu biliyorsunuz bu yüzen şaşırmış olabilirsiniz, ne yapabilirim insan belli bir zaman sonra sıkılıyor:

-          Kızım aşağıya gelemeyeceğini biliyorsun değil mi tekrar hatırlatmayayım.

Of sıkıntıdan patlayacağım bu sözcüğü sekiz-on kere tekrarladım ama hakikaten patlayacağım. İlk defa sürpriz parti yapılıyor önceden hep ben yapardım. Kitaplarım bana bakarak sırıtıyorlardı, beni oku demelerine rağmen canım kitap okumak istemiyor (hâlbuki kitaptan başımı kaldırmam). Aniden kulağıma araba sesi geldi, şaşırdım çünkü köye pek araba uğramaz. Kalkıp bakmaya çalıştım ama gözlerim buna izin vermedi yavaş, yavaş göz kapaklarım kapanmaya başladı.

                                                           ****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder